آخرین اخبار
کد مطلب: 80668
توصيه رهبر انقلاب به هنرمندان
تاریخ انتشار : 1393/06/22 14:49:21
نمایش : 2247
مسعود ده نمکي و جهانبخش سلطاني دو نفر از سينماگران حاضر در مراسم عيادت اهالي فرهنگ از رهبر معظم انقلاب جزئياتي از اين ديدار را تشريح کردند.
به گزارش  سلام لردگان، مسعود ده نمکي کارگردان سينما درباره عيادت اهالي فرهنگ و ادب از مقام معظم رهبري به خبرنگار گفت: روز گذشته من به همراه جمعي از هنرمندان، نويسندگان و ورزشکاران به عيادت مقام معظم رهبري رفتيم و فرصت ايجاد شده به محفلي صميمي براي بيان نوع فعاليت هاي اهالي فرهنگ و ادب و ارائه توضيحاتي به مقام معظم رهبري تبديل شد و از توصيه و رهنمودهاي مقام معظم رهبري به بهترين شکل بهره بردند.

وي افزود: علاوه بر توضيح درباره آخرين فعاليت هاي سينمايي خود به مقام معظم رهبري، درباره «فرهنگ‌نامه اسارت و آزادگان» نيز صحبت کرديم و مقام معظم رهبري درباره اين فرهنگ‌نامه سئوالاتي را پرسيدند و قرار شد اين کتاب چند جلدي را به زودي به محضر ايشان برسانم.

کارگردان فيلم «اخراجي ها» عنوان کرد: در پايان هم جمع عيادت‌کنندگان براي سلامتي رهبر بزرگوار انقلاب دعا کردند.

اين کارگردان سينما و تلويزيون که قرار است تازه ترين مجموعه تلويزيوني او «معراجي ها» از امشب از شبکه اول سيما پخش شود، در پايان صحبت‌هايش گفت: مردم با وجود اينکه مي دانستند نسخه تلويزيوني «معراجي ها» پخش خواهد شد ولي باز هم به تماشاي نسخه سينمايي آن در سينماها رفتند ولي من اطمينان مي‌دهم در نسخه سريالي «معراجي ها» با مضامين جديدي مواجه خواهيد شد.

جهانبخش سلطاني: رهبر انقلاب توصيه کردند کم کار نباشيم

همچنين جهانبخش سلطاني بازيگر سينما و تلويزيون يکي ديگر از چهره هاي هنري است که روز گذشته به عيادت مقام معظم رهبري رفته و از نزديک جوياي احوال ايشان شده است. وي در باره جزييات اين ديدار به خبرنگار مهر گفت: روز گذشته ۲۱ شهريور زماني که به خدمت رهبر انقلاب رسيديم، مقام معظم رهبري با روي خوش از ما استقبال کردند و بسيار شاداب و سلامت بودند.

وي ادامه داد: ايشان هنرمندان حاضر در اين جلسه را به اسم مي‌شناختند و سفارش مي‌کردند که در شاخه هاي هنري فعاليت کنيد و کم کار نباشيد و اگر کاري مي‌خواهيم انجام دهيم براي رضاي خدا باشد.

جهانبخش سلطاني درباره حال عمومي رهبر انقلاب عنوان کرد: ايشان حالشان خوب است. من اين افتخار را داشته ام که تا کنون ۱۳ بار به خدمت ايشان رسيده و از نزديک با رهبر انقلاب ديدار کرده‌ام.

بازيگر سريال «يوسف پيامبر» يادآور شد: فرج الله سلحشور باني خير بود و باعث شد که ما روز گذشته به خدمت مقام معظم رهبري برسيم و از نزديک جوياي وضعيت حضرت آيت الله خامنه اي شويم.

وي در پايان گفت: اميدوارم که هرچه زودتر ايشان لباس عافيت بر تن کنند و با کلام پر نفوذ خود در ميدان عشق وارد شوند و ما زير سايه ايشان باشيم.

مرجع : خبرگزاري مهر
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس